Feliç Recordo quan sóc feliç,sé quan sóc feliç.Que feia,amb qui em trobava.Aquesta és una emoció més i com a tal ,temporal i recurrent,però és la mare de les emocions.Diuen que si no has estat desgraciat no saps que dius quan parles de que ets feliç.Vius dels records que et van fer feliç i anheles nous moments que t'ho tornin a fer sentir.
Entrades
- Obtén l'enllaç
- X
- Correu electrònic
- Altres aplicacions
Els innocents El món el governa el mal en una lluita constant amb el bé.Pocs són aquells que arriben al poder o l'èxit amb les mans blanques.Tot és hipocresia per la supervivència i l'ambició.La humanitat no té res d'humana.Els humans no som millors que la resta d'animals,som diferents.L'home és un assassí implacable per sobreviure amb els altres i amb els seus.
- Obtén l'enllaç
- X
- Correu electrònic
- Altres aplicacions
L'Esteve Per molts anys que visqui, mai et podré oblidar, ni deixar d'estimar.Per a mí ho eres tot i de sobte et vas convertir en res.No he trobat ningú com tú ,eres únic.Recordo el teu amor incondicional i entregat i les teves quasi imperceptibles febleses. La teva memòria sempre viu dins meu.Ets la meva esperança.
- Obtén l'enllaç
- X
- Correu electrònic
- Altres aplicacions
Els núvols Sempre alçava el cap i guaitava els núvols.Cercava respostes que mai apareixien,però ella no abandonava aquell ritual.Acostumava a llegir-los observan les seves figures familiars.Ells modificaven les seves formes i colors segons el que els envoltava.Ella s'emmirallava amb total allò, l'ajudava a oblidar i transportar-se a una altre dimensió.