Entrades

Com et necesito! Els teus ulls m'encisen,tens màgia dins d'ells,formes part de mi.Sempre estàs en els meus pensaments.No sé pensar un altre jo que no hi siguis.Necesito acariciar la teva suavitat,necesito sentir el teu so característic i sobretot ,necesito abraçarte.
Aixeca't! Caminava poc a poc mig encorvada.Ja no s'enrecordava del pas que duia abans.Es va entrebancar amb una pedra que hi havia al camí i va caure.Quan es trobava al terra va mirar al seu voltant i no hi va veure ningú.Només tenia una ferida al genoll que ja li coïa.Una veu dins seu li va dir:Aixeca't!
Desperta! Ei !Ets aquí?Desperta petita.Obre els ulls,encara no t'ha arribat l'hora. Desperta per a tu mateixa,pel teu passat,pel teu present i el teu futur.Ja està bé de patir per coses que no poden canviar i persones que no volen canviar. Aixeca't!Incorpora el teu cos apallissat i somriu encara que estiguis rebentada per dins.No ho facis pel que diran, perquè alguns gaudeixin amb el teu fracàs o uns altres ni s'adonin que existeixes.Fes-ho perquè encara ets viva.
L'essència En el món en el que vivim gràcies a la societat ,les seves normes de conducta i lleis és aparement senzill decidir el que és correcte i per tant,està bè.Però no es tenen en compte els moments o àmbits sense civilització o control.En aquestes circumstàncies és quan surtirà de dins nostre el vertader èsser: un monstre despietat o una persona empàtica i solidària.
La naturalesa humana L'home es creu superior a la resta d'animals.L'èsser humà, una espècie que domina la terra.Potser més fort,potser més intel.ligent per adaptar-se al seu entorn.Som els "déus" de la resta éssers vius d'aquest planeta.Però els déus no sempre són benèvols o justos.
El bè i el mal Les lleis i les religions ens diuen el que està bè i el que està malament.És més fácil que una bona persona fagi un acte dolent que una mala persona un acte bo.Què complicat definir el bè i el mal!Pots delimitar el que és correcte i el que és legal.La societat n'està plena de persones educades i correctes,però la societat tambè és molt falsa e hipòcrita.
La por La por pot manifestar-se amb un fet perturbador e inesperat.Aquesta pot desenvolupar el teu instint de supervivència i convertir-te en un insospitat i valent heroi.D'una altra banda, pot transformar-te en cruel i cobard monstre despietat.I la por psicològica et pot paralitzar fins al extrem de no sentir,ni actuar.