Riu Riu encara que no et vingui de gust.Riu fent molt soroll per espantar els teus dimonis.No aturis el teu riure.No et fa prou gràcia,amb tot això, riu.Riu,riu,riu com un boig que no sap callar.
No et sento Pssspsss,li deia i ella responia:No et sento!Estimat meu,mostra'm d'una manera nítida el teu amor.Que jo no en tingui cap mena de dubte i la resta del món tampoc.No desitjo viure com una fugitiva,ni amagar-me de res ni de ningú.Vull ésser lliure i presumir del meu amor!
Salta! Salta,encara que no toquis el cel.Salta poc,salta molt, però salta.Pren impuls,alça les teves cames i estira els teus braços enlaire i salta.No romanguis assegut i salta!
Tic tac Tic tac,tic tac.Som un rellotge de corda.Els segons i els minuts transcorren irremeiablement.Pots avançar o endarrerir el teu rellotge, però no canviarà el temps real.Depèn d'un mateix decidir viure en una mentira o no.
Llum Que no s'apagui la teva llum.Encara que t'envoltin amb un tel,encara que et tanquin en una habitació sense finestres.Encara que la teva llum sigui dèbil,no permetis que desaparegui.Si hi és, per molt petita que es trobi,sempre et donarà claror.
Rendició Em rendeixo.Jo he viscut una història que no ha estat compartida.És una de les pitjors situacions que ets pots trobar,perquè per moltes explicacions que demanis, no te les proporcionen perquè consideren que no ho han fer.Sents dolor i més dolor que et deixa marcada l'ànima de per vida.