Entrades

La castanyada Avui menjaré castanyes,moniatos i panellets.Castanyes calentes que em reconfortaran,moniatos que m'atiparan i panellets que m'endolçaran el dia i la nit.
Sant Jordis Sembla una ironia o està calculat milimètricament?Els jordis són el poble,com que no poden empresonar-nos ho fan amb ells.Són els nostres herois.No hem d'oblidar el joc brut.No podem descansar,ara no.
Per vosaltres Sou aquí amb mi. Allò pel que vau lluitar o patir, ja ha arribat. No serà fàcil, potser serà breu, però haurà estat. Per vosaltres hem de continuar i per vosaltres hem de resistir.
Nit Es de nit encara i ja sento cantar els ocells.Plens d'energia m'insuflen alegria.A vegades,petites coses per alguns i grans per uns altres,t'ajuden a seguir endavant.

Amor buit

Tu ja xiuxiueges paraules tendres a unes orelles alienes.Tu ja somrius i rius amb uns distints rostres.Tu ja toques diferents cossos.Tu ja tens altres amants.Tu ja has omplert el teu buit perquè mai ha estat ple.
Ecpatía La societat individualista i materialista s'està apoderant de la nostra empatía com espècie.Molts només pensen en el seu benestar sense ni tan sols mirar el que succeïx al seu voltant.Viuen amb ignorància freda e indiferència a tot allò que no els afecti directament i abruptament.Necesitem veure la llum o ens ofegarem en la nostra propia sang.
Bena als ulls  No deixis que et posin una bena als ulls.Si ja la portes, treu-te-la! Pot semblar que no conèixer i no veure és seductor per a no patir. Però no, no hi tenim dret no debem abandonar-nos els uns als altres! Cadascú pot treballar de la manera que consideri segons la seva condició. Només es tracta de fer un món millor per a tots.