Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions d’agost 17, 2017 La pau La pau no ve sola,s'ha de treballar.Tracte a tothom com t'agradaria que ho fessin amb tú.No et creïs enemics absurds.Que la tolerancia et guiï,però no la passivitat. Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions Comentaris
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada