Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions de setembre 18, 2017 Apaga la llum Estic cansada,apaga la llum.Deixa'm que reposi de tanta claror imposada.Tothom desitja que mostris el teu somriure perquè la tristesa és incòmoda.Apaga la llum i encén-la quan t'ho demani. Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions Comentaris
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada