Esquerdes

Sóc un recipient ple d'esquerdes.Ja no recullo bé l'informació,tinc filtracions.
El meu reflex és un mirall trencat.La meva imatge ja no  segueix els contorns programats.
Esquerdada,trencada ,però encara no desintegrada.

Comentaris