Marxa enrere Tú vas decidir per mi,per nosaltres i per tú.No t'ho vas rumiar.Espero que la teva decisió hagi estat la afortunada,perquè ja no hi ha marxa enrere.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Els monstres deïficats

No pots témer res