A prop M'estremeixo només escoltar la teva veu,em palpa l'ànima.Quan passes la teva mà per el meu cap,ja no em trobo sola.Les teves carícies són una medicina per a mi.Què afortunada em sento per poder abraçar-te fort,com a mi m'agrada!
Entrades
- Obtén l'enllaç
- X
- Correu electrònic
- Altres aplicacions
Plou sobre mulla't Sóc a dins del mar i comença a ploure.Trec el cap,les gotes cauen sobre meu i l'aigua que m'envolta.Aixeco la cara perquè les gotes aterrin al meu rostre.És una sensació extranya,estic mullada i em mullo,no em desagrada.Em sento part de aquella aigua.Romanc allà,mirant com les gotes moren al mar.
- Obtén l'enllaç
- X
- Correu electrònic
- Altres aplicacions
Sense empatia Hi ha persones que són tan fredes que només veuen als altres com a mers instruments.Sempre tindran una excusa o mentira.Però la realitat és aquesta.Quan ja no els serveixes,quan els incordies,quan no els interesas es desfan de tú.Tant és el que els hagis entregat de tú mateix.Són amnèsics i continuen la seva vida com si res,deixant per els seus camins cadàvers emocionals i potser d'algun real.
- Obtén l'enllaç
- X
- Correu electrònic
- Altres aplicacions
Viu Ets viu?No ets present.Cada dia i nit et recordo.No et puc oblidar.Diuen que és obsessió.Potser.Em pregunto:on ets,què fas...Em costa creure que les meves percepcions m'enganyesin tant.Però així va ésser.Tú ja tens un altre vida i altres amors.Jo sóc com la bola d'una màquina recreativa que va donant tombs dins la mateixa caixa.