Entrades

Danseu,danseu maleïts Qué la música no s'aturi!No volem escoltar el silenci.Balla sense pensar.Desconecta de la teva realitat.Dansa com una baldufa,gira sobre tu mateix.Dansa,dansa!Purifica't o condemna't,però dansa.Dansem maleïts!
Au Fènix Em cremo.Quan sigui tot cendres,atiaré el foc de la vida.Renaixeré,després de haver desinfectat i cauteritzat les meves profundes ferides.I si,aleshores,només aleshores,renaixeré com en la llegenda de l'au fènix.
No som joguines "La maté porque era mia""Si no es mia,no será de nadie"Puta!""Qué macho eres!"Així un llenguatge que reflecteix una gran part de la estructura social que continua vigent d'una manera oberta a la superfície i un altre gran part sota terra.Sota terra també es troben moltes dones que per algún motiu van ésser diferents.Nosaltres no podem pensar,no podem actuar amb llibertat i pobre la que s'atreveix a fer-ho perquè més tard o més d'hora ho pagarà amb vida o amb la tràgedia.
Llepa'm Li atansava els seus peus nus.Ell llepava els dits amb nervi.Això a ella l'excitava i emocionava.Aquells moments eren una bombolla d'aire on semblava que res els podia pasar factura.Com desitjava que la bombolla es fongués amb la gravetat de la terra!
Escalada No albiro el final.És ignot per a mi.Darrere meu,un espai buit i davant,aquell mur.No tinc un altre remei que pujar.Començo.És perillós.És cansat,però haig de continuar,no em puc aturar o defalliré.Arribo,no hi ha res.Arrenco a córrer.
La barqueta "Si la barqueta es tomba nena no tinguis por,alça la corda enlaire i canta una cançó" German@s esclafats per els amos,alçem-nos contra l'estat feixista que ens oprimeix i ens ofega com a persones amb dret a una vida digna i lliure!Dilluns per la llum,dimarts per el blat,dimecres per els mestres,dijous per els ous,divendres per les cendres.Dissabte i diumenge per la devoció!
M'estimo M'estimo.Em mimo.M'acaricio.Em cuido.Em beso.M'escric.Em parlo.Em castigo.Em perdono.M'odio.Em questiono.Em felicito.I em torno a estimar.