Polamor M'he comprat una polaroid.Prenc fotos instantànies.Click,click!Un petó per aquí,un petó per allà...Tinc els peus d'en Marc,el bust d'en Roger,la boca d'en Samuel i les natges d'en Fidel.Barrejo les fotos fent un trencaclosques i amb tots tinc el meu estimat Frankenstein.
Entrades
- Obtén l'enllaç
- X
- Correu electrònic
- Altres aplicacions
En Pep Daltò El Pep feia poc que anava a l'escola.Era un nen aplicat.Pintava la majoria de dibuixos de color rosa.La mestra no li donava importància perquè no creia que en aquells moments en tingués.Pep creixia i quan la seva mare el duia a comprar roba el deixava escollir.Pep vestia de rosa.Quan va arribar a la pubertat els companys se'n fotien d'ell.En Pep Daltò estava preocupat i li va explicar a la seva mare un dia mentre passejaven.Un invident els va sentir i els va dir:No pateixis,per a nosaltres tots els colors són iguals.
- Obtén l'enllaç
- X
- Correu electrònic
- Altres aplicacions
L'espelma I de sobte es va trobar a les fosques i es va sentir desvalguda.Era a casa,va decidir cercar a les palpentes una espelma i una capsa de mistos.Va tardar força estona,feia petits moviments per no entrebancar-se.Quan guiada per la resta dels seus sentits,que no necessitaven de la llum,va concluore que havia finalitzat la seva busqueda es va asseure a la taula.I pausadament,va encendre un misto i el va apropar a l'espelma que agraïda la va il·luminar.