Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions de gener 01, 2018 Els ulls Tanco els ulls. Sento la música de la meva ànima. A vegades és clásica,em dona pau. Unes altres és rock,m'empeny a la llibertat. Obro els ulls. Danso sense mesura. Ballo amb follia. Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions Comentaris
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada