Entrades

Xop Estava tot xop.Acabava de portar el vestit a la tintoreria i va esbufegar per els diners que s'hi havia gastat.No recordava l'últim cop que havia plorat en l'intimitat,ni tampoc el que havia esclatat a riure.Anava de camí a casa,però de sobte va canviar de direcció.Es va plantar a la platja,es va descalçar i corrent sota la pluja mentre s'anava despullant va entrar dins l'aigua.Reia,reia,cridava i reia.
Emergència Sona la sirena.No corregueu als refugis!No cau una bomba,no estem en guerra.No s'estavella cap meteorit.La nostra expiració com espècie no es produirà per un gran daltabaix.És lenta,imperceptible.Com a grans déus ens creem i ens destruim nosaltres mateixos.
L'enemic No et relaxis!No descansis!L'enemic no és lluny.És més a prop del que et penses.No es mostrarà com un monstre,almenys al començament.T'estudiarà detingudament per saber els teus punts febles i tu ni t'adonaràs.I quan menys t'ho esperis obrirá la seva gran boca i t'engolirà.
Ajuda! La va deixar estesa a terra.Ella tenia tancats els ulls del dolor i una respiració molt dèbil.Ell va sortir per la porta,es va col.locar els auriculars i va marxar.Ella,arrossegant-se per terra va agafar el telèfon,va prémerr el 016 i amb un fil de veu va dir:Ajuda!
A prop Recordava un temps en que ell se li apropava i els seus cossos es tocaven.Sentia l' energia, però ella callava i somreia.Temia dir-li res al respecte,perquè no fos cas que ho deixes de fer.Era un secret exclusiu i personal.Un bon dia va notar que ja no es donava aquella intimitat pública.Ell ja no cercava,havia trobat.
Somiant I allà, en terra de ningú és on vull anar.On els somnis es fan realitat.L'avarícia no hi ha prosperat.La violència no hi té cabuda.Ningú s'hi troba sol.L'amor és la màxima llei.Allà tot es pot realitzar!Allà tot pot passar!Seguiré somiant...
Música Quan naixem s'escolta l'himne de l'alegria.Durant la infantesa ressonen els tambors.El rock ens impregna l'adolescència.La maduresa és l'hora del compromís i solemnitat de l'òpera.A la vellesa només busquem "Paraules d'amor senzilles i tendres".I quan ens toqui marxar ho hem de fer amb una gran traca final:"No hay que llorar,la vida es un carnaval!"