Música
Quan naixem s'escolta l'himne de l'alegria.Durant la infantesa ressonen els tambors.El rock ens impregna l'adolescència.La maduresa és l'hora del compromís i solemnitat de l'òpera.A la vellesa només busquem "Paraules d'amor senzilles i tendres".I quan ens toqui marxar ho hem de fer amb una gran traca final:"No hay que llorar,la vida es un carnaval!"
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada